Bonjour from Brazil!

Bonjour from Brazil!

par Utilisateur supprimé,
Nombre de réponses : 5

Hi! My name is Luciana and I leave in Brazil. I understand French but my writing is awful. So, pardonez-moi!!! I hope I can interact in English! Please, feel free to send me messages in French!

I´m a journalist and communication and sustainability professional and I´m totally in love with plants! This is new to me!

Best!

Lu

En réponse à Utilisateur supprimé

Re: Bonjour from Brazil!

par Véronique Fernandez,

Oi Luciana,
Em que parte de Brasil vive você?
Eu tinha  a oportunidade  para ir lá duas vezes para Recife Pernambouc!
A flora é muito diferente disso de minha casa (nos Alpes em 1000m de altura)

seja bem vinda

par Sandrine Forge,

Hi, I'm Sandrine. I'm living in the south of France. My english is not really good but it's a pleasure to try to speak ! I never been in Brasil, plants have to be so amazing especially medicinal plants. So good MOOC !

Sandrine

par Utilisateur supprimé,

Hi Luciana,

Welcome to the Mook from all the Mooks and a greater one from all french people.

May you find all that you lok dor and more. May the force be with you.

Bernard

par annick anna lefebvre,

bonjour,

puisque tu apprends le français je vais te répondre en français. J'ai habité au Brésil , dans l'état de Minas gerais, et combien il m'a été pénible de ne pas pouvoir mettre des noms sur les plantes que m'entouraient! Récemment j'ai découvert un livre sur la flore do cerrado. Vraiment il y a beaucoup de divulgation à faire. si tu ne comprends pas tu peux me demander, je te le dirai dans mon portugais à la française.

um abraço.

annick anna